Gaminiai krovininiam transportui

New content item

Žiema be kompromisų: baigta pildyti nauja „Conti Scandinavia“ padangų šeima

08/02/2021
ContiScanGen3_Tires_300
  • „Generation 3“ žieminės padangos saugiam važinėjimui keliuose žiemą;
  • Žiemos padangų gama baigta pildyti 22,5 colių dydžio padangomis;
  • Naujos technologijos ir specialus žiemai pritaikytas mišinys pasižymi puikiu sukibimu;
  • Privalumai ridoje, riedėjimo pasipriešinime ir saugume.

Lietus, pažliugęs sniegas, ledas – žiemos Europoje tapo nenuspėjamos, tad pervežimo kompanijoms tapo itin svarbu pasirinkti tinkamas padangas. Naujos „Continental“ žieminės padangos yra itin svarbus veiksnys didinant eismo saugumą ir leidžia vairuotojams pristatyti krovinius laiku net ir ekstremaliausiomis žiemos sąlygomis. Jos taip pat yra lemiamas sėkmingos logistikos kompanijų veiklos rodiklis.

Visoje Europoje veikiančioms tolimųjų pervežimų kompanijoms tenka susidurti su topografiniais ypatumais ir skirtingomis oro sąlygomis, kurios kelia labai skirtingus iššūkius padangoms. O itin įvairi kelio danga žiemą – sniegas ir ledas, sauso ir šlapio asfalto atkarpos – yra didelis iššūkis vairuotojams, sunkvežimiams ir padangoms.

Šie reikalavimai buvo pagrindinis naujausią žieminių padangų kartą kūrusiems „Continental“ ekspertams tikslas, o nuo šiol „Scandinavia“ padangų šeima baigta pildyti 22,5 colio padangomis. Šios padangos ne tik pritaikytos ekstremalioms žiemos sąlygoms, bet ir pasižymi visomis universalių žiemos padangų savybėmis. Todėl „Generation 3 Conti Scandinavia HS3“, „HD3“ ir „HT3“ padangos svariai prisideda prie automobilių saugumo, esant ypatingai skirtingoms kelių ir oro sąlygoms.

Palyginti su „Generation 2“ kartos padangomis, naujų „Conti Scandinavia HS3“ padangų rida buvo padidinta 10 procentų, o degalų efektyvumas padidintas iki 5 procentų. Naujos „Conti Scandinavia HD3“ padangos pasižymi labai geru sukibimu ant sniego ir puikiu sukibimu ant šlapios dangos.

hinnerk kaiser

Itin gerų savybių padangos, pritaikytos didesniems klientų lūkesčiams

Naujose „Generation 3“ žieminėse padangose apjungta dešimtmečiais kaupta kūrimo patirtis ir ypatingos žinios apie savybes žiemą. „Kadangi mūsų klientai susiduria su vis didesniais iššūkiais rinkoje, iš mūsų jie tikisi sulaukti dar geresnėmis savybėmis pasižyminčių gaminių, – sako Hinnerk Kaiser, „Continental“ Padangų kūrimo padalinio vadovas. – Kurdami „Generation 3“ žiemines padangas, mes apjungėme visą mūsų padangų gamybos patirtį ir pritaikėme naujausias technologijas tam, kad maksimaliai pagerintume savybes.“ Todėl nauja „Scandinavia“ gaminių linija itin prisideda prie eismo saugumo didinimo ir leidžia sklandžiai vykdyti veiklą net ir ekstremaliomis sąlygomis. Šios naujos žieminės padangos suteikia visą reikalingą sukibimą be ridos ir aptarnavimo kompromisų.  

Naujos technologijos ir optimizuoti mišiniai

Geresnės šių žieminių padangų gamos savybės buvo pasiektos daugeliu skirtingų būdų. „Mes nusprendėme naudoti daugiau natūralaus kaučiuko tam, kad dar labiau sumažintume pasipriešinimą riedėjimui ir padidintume jų lankstumą esant žemai temperatūrai“, – sako H. Kaiser. Šis naujas žieminis mišinys leidžia pasiekti itin gerą sukibimą net ir esant itin sudėtingoms žiemos sąlygoms. Dviejų pakopų lamelių technologija padidina saugumą ir optimizuoja pasipriešinimą riedėjimui. O pats mišinys sukurtas taip, kad padangos pasižymėtų didesniu atsparumu dilimui ir didesne rida ilgesnį naudojimo laiką. 

Saugus važiavimas žiemos keliais: padangos detaliau

„Conti Scandinavia HS3“ pasižymi maksimaliu valdymo stabilumu ir optimaliu vandens pašalinimu iš po vairuojamosios ašies padangų, turinčių lamelių su kišenėlėmis technologiją. Pažangus protektoriaus raštas turi daug lamelių optimaliam sukibimui kelyje žiemą. Akmenų užstrigimas sumažintas protektoriaus raštu su nuožulniomis ir skirtingais kampais išdėstytomis briaunomis.

Naujos varančiosios ašies „Conti Scandinavia HD3“ padangos pritaikytos daugeliui iššūkių žiemos keliuose: patikimam galios perdavimui į kelią, tiksliam valdymui posūkiuose ir galimybe perduoti visą stabdymo jėgą, sukuriamą sunkvežimio pagrindinės ar papildomos stabdžių sistemos. Visa tai leido pasiekti nauja protektoriaus rašto geometrija. Išilginiai grioveliai apsaugo nuo akmenų užstrigimo, kadangi yra zigzago formos ir turi skirtingais kampais išdėstytus nuožulnius šonus. Taip pat nuožulnūs kraštai užtikrina didesnį atsparumą akmenims, todėl šios padangos pasižymi geriausiu sukibimo ir stabdymo jėgos perdavimu be jokių kompromisų.   

„Conti Scandinavia HT3“ padangos turi pažangią lamelių technologiją, užtikrinančią itin didelį saugumą. Lamelės su kišenėlėmis užtikrina gerą stabilumą posūkiuose ir stabdant, o platūs kraštai apsaugo nuo jas stipriai veikiančių šoninių jėgų.

Continental__Conti-Scandinavia-Gen3__KeyVisual Kopie

Nuo žiemos eksperto iki visasezonio modelio

Naudojant naujas „Conti Scandinavia Generation 3“ padangas, jos keičiasi iš žiemai pritaikyto modelio į visasezones padangas. Kai žieminis padangos protektorius nudyla, jos dviejų pakopų protektoriaus konstrukcija užtikrina žymiai didesnį sukibimo plotą vasarą, o tai tiesiogiai lemia kryptinį stabilumą. Su mažesniu pasipriešinimu riedėjimui ir dviejų pakopų protektoriaus konstrukcija, naujos žieminės „Scandinavia“ padangos taip pat padeda mažinti degalų sąnaudas. O dar ilgesnis naudojimo laikas reiškia žymiai mažesnes aptarnavimo išlaidas. Pažangi šių padangų karkaso technologija reiškia, kad jų protektorius gali būti atnaujintas, taip sumažinant poveikį aplinkai.  

 

Svarbūs žieminių padangų naudojimo reikalavimų pasikeitimai Europoje

Šiuo metu Vokietijoje galiojantys reikalavimai nurodo, kad žiemą keliuose varančiosios ir vairuojamosios ašies ratams turi būti naudojamos „3PMSF“ simboliu (snaige trijų kalnų fone) pažymėtos padangos. Austrijoje tai taikoma bent vienai varančiajai ašiai, bet čia galima naudoti ir „M+S“ simboliu pažymėtas padangas. Čia kryžminio kordo padangų protektorius turi būti mažiausiai šešių milimetrų gylio, radialinių padangų – penkių milimetrų gylio. Šveicarijoje taip pat reikia laikytis nustatytų reikalavimų – čia žiemą galima naudoti tik „3PMSF“ simboliu pažymėtas padangas. 

Minimalus Europoje leidžiamas žieminių padangų gylis yra 1,6 milimetro, rekomenduojamas gylis – 4 milimetrai. Norvegijoje varančiajai ir priekinei vairuojamajai ašiai privaloma naudoti „3PMSF“ simboliu pažymėtas padangas ir „M+S“ arba „3PMSF“ padangas visoms kitoms ašims. Žieminių padangų naudojimas privalomas nuo lapkričio 15 iki kovo 31 dienos, Slovėnijoje – iki kovo 15 dienos.

„Continental“ informaciją apie dabar galiojančius reikalavimus galima sužinoti čia:  https://www.continental-tires.com/transport/knowhow/european-winter-regulations

Naujos „Conti Scandinavia HD3“ vairuojamosios ašies padangos yra galimos šių dydžių: 295/80 R 22.5, 315/80 R 22.5, 315/70 R 22.5, 385/65 R 22.5, 385/55 R 22.5.

Naujos „Conti Scandinavia HSR“ varančiosios ašies padangos yra galimos šių dydžių: 295/80 R 22.5, 315/80 R 22.5, 315/70 R 22.5.

Naujos „Conti Scandinavia HT3“ puspriekabių padangos galimos nuo 2021 m. birželio mėn. ir galimos šių dydžių: 385/65 R 22.5, 385/55 R 22.5

Contact
Press Contact Alena Bauer
Alena Bauer

Press and PR Manager

Truck Tires EMEA

Continental AG  l Tire Division

Büttnerstraße 25

30165 Hanover, Germany

+49 511 938-26199