Virpantis vairas ir drebantys priekiniai ratai yra akivaizdus įrodymas, kad reikia tikrinti suvedimą. Bet nedidelis suvedimo nukrypimas nuo normos dažnai lieka nepastebėtas. O tai lemia papildomas išlaidas dėl netolygiai nudilusių padangų, pažeisto karkaso ir didesnių degalų sąnaudų. To galima išvengti naudojant „Continental“ VAI™ technologiją.
„Continental“ VAI technologija padeda mažinti bendras pervežimų sąnaudas.
Paprasta ir efektyvu: dylant padangoms keičiasi ir VAI žymėjimai, esantys vidinėje ir išorinėje padangos pusėje. Juos palyginus bus aišku ar ratų suvedimas yra geras. Jei žymės dyla netolygiai, reikia patikrinti ir atlikti ratų suvedimą. Blogas ratų suvedimas ne tik mažina padangų naudojimo laiką, bet ir didina degalų sąnaudas. Jei abi žymos yra vienodos, tai reiškia, kad padanga dyla tolygiai, o ratų suvedimas yra geras. Nauja VAI technologija galima visiems „Generation 3“ 22.5" vairuojamosios ašies „Conti EcoPlus HS3“ ir „Conti Hybrid HS3“ ratams.
Didesnė rida
Optimalus ratų suvedimas mažina padangų dilimą ir gali iki 10 % padidinti ridą.
Maksimalus padangos naudojimo laikas
Tik viena dylanti padangos pusė gali pažeisti karkasą, todėl svarbu, kad suvedimas būtų geras.
Optimalios degalų sąnaudos
Automobilis su geru suvedimu gali sutaupyti iki 3 % ar net daugiau degalų.
Itin paprasta išankstinio perspėjimo sistema
Nereikia jokių papildomų priemonių ar žinių norint įvertinti žymėjimus.