You are currently at our Lithuania website. We also offer a wide range of products with direct customer service in many locations worldwide.
All locations




Techninės ypatybės

Ypač tikslus vairavimas ir sportiniškas valdymas.

Dėl tikslaus vairavimo ir maksimalaus sukibimo bet kokiomis sąlygomis „ContiSportContact™ 5 P“ užtikrina visišką automobilio kontrolę.

Puikus sukibimas ir stabilumas posūkiuose.

Kokiu keliu bevažiuotumėte, padanga puikiai prisitaiko prie jo paviršiaus – ypač greituose posūkiuose.

Trumpas stabdymo atstumas šlapiame ir sausame kelyje.

Pažangi „Continental Black Chilli“ technologija užtikrina, kad su „ContiSportContact™ 5 P“ ne tik greitai važiuojama, bet ir greitai sustojama.

Bandymų rezultatai

Auto Bild sportscars

AutoBild sportscars“ (Vokietija) paskelbė 2015 m. vasarinių padangų bandymų rezultatus (2015 m./04). Buvo bandomos 255/35 R 19 (priekinė ašis) ir 275/35 R 19 (galinė ašis) dydžio padangos. Bandymų automobilis – „BMW M4“.

AutoBild sportscars“ atliko bendradarbiaujant su „Vredestein“, Wachauringe, Austrijoje.

ContiSportContactTM 5 P įvertinimas: „Geros"

Apie ContiSportContact 5P

+ Geros valdymo savybės;
- Šiek tiek pavėluota reakcija valdant ant sausos dangos;
- Nepakankamas pasukamumas ant šlapios dangos;
- Vidutinės stabdymo savybės.

Technologija

„ContiSilent™“ yra padangų triukšmą mažinanti technologija, kurią sukūrė „Continental“. Ji sukurta taip, kad mažintų salone padangų keliamą triukšmą važiuojant bet kokia kelio danga. „ContiSilent™“ padangos turi vidinį sugeriantį sluoksnį – poliuretano putas, kurios yra vidinėje protektoriaus pusėje. Nepriklausomai nuo temperatūros, poliuretano putų sudėtis išlieka nepakitusi. „ContiSilent™“ padeda iki 9 dB sumažinti triukšmą automobilio salone, priklausomai nuo automobilio tipo, greičio ir kelio dangos.

ContiSilent

SSR sistema yra „Continental“ specialiai žemo profilio padangoms sukurta „Runflat“ technologija, kuri yra suderinama su visais standartiniais ratlankiais. SSR principas pagrįstas save prilaikančia sustiprinta šonine sienele. Pažeidus padangą išvengiama šoninės sienelės suspaudimo tarp ratlankio ir kelio, padanga nenusimontuoja nuo ratlankio, todėl nereikia vežiotis atsarginio rato. Dėl to, kad nereikia vežiotis atsarginio rato, sumažėja svoris, o tai pagerina degalų naudojimo efektyvumą, taip pat bagažinėje papildomai atsiranda iki 80 litrų laisvos vietos. Rekomenduojamos montuoti visiems keturiems ratams net jei to nereikalauja taisyklės.

SSR

Atsisiuntimai

Product Sheet ContiSportContact 5

Product Sheet ContiSportContact 5

pdf 2 MB


Vis dar turite klausimų?

Tiesiog paklauskite.

Džiaugiamės galėdami atsakyti į visus Jūsų klausimus ir padėti padangų žiniomis.




Ar ieškote pardavėjo?