SSR – save palaikanti nuleista padanga

Gaminiai lengviesiems automobiliams / vienatūriams / 4x4

stage_image1_lg

Technologija

SSR – save palaikanti nuleista padanga (Self Supporting Runflat tire)

Atsarginis ratas: minusas. Bagažinės erdvė: pliusas.

topic_intro_image1

SSR sistema yra Continental sukurta padangų, galinčių važiuoti be oro, technologija, skirta žemo profilio padangoms, kurios tinkamos visiems standartinio dydžio ratlankiams.

Tik faktai

  • Pažeidus važiuoti daugiausiai 80 kilometrų iki 80 km/val. siekiančiu greičiu
  • Nereikia atsarginio rato 
  • Tinka naudoti su įprastais ratlankiais
  • Degalų taupymas (4 SSR padangų svoris < 5 įprastos padangos)
topic_intro_image1

Techninės ypatybės

SSR sistema yra Continental sukurta padangų, galinčių važiuoti be oro, technologija, skirta žemo profilio padangoms, kurios tinkamos visiems standartinio dydžio ratlankiams.

SSR sistemos principas yra standžios save prilaikančios padangos sienelės. Jos užtikrina, kad pažeidus padangą ji nesubliūkšta ir nenusimontuoja nuo ratlankio. Taip pat nereikia vežiotis atsarginio rato, o tai užtikrina mažesnį svorį ir mažesnes degalų sąnaudas, Be to, bagažinėje papildomai atsiranda iki 80 litrų. Rekomenduojama sumontuoti visas keturias tokio tipo padangas, taip pat jų negalima remontuoti.


Techniniai reikalavimai:

  • Būtinai padangų slėgio stebėjimo (TPMS) sistema
  • Rekomenduojama elektroninė stabilumo (ESC) sistema



topic_intro_image1

SSR principas.

Kadangi SSR padanga turi sutvirtintas sieneles, pažeidus padangą jos nėra suspaudžiamos ir galima toliau važiuoti iki 80 kilometrų ne didesniu nei 80 km/val. greičiu.

topic_intro_image1

Pažeidus įprastą padangą jos šoninė sienelė tarp ratlankio ir kelio suspaudžiama, todėl tokia padanga gali sprogti arba nusimontuoti nuo ratlankio.

topic_intro_image1

Svetainėje naudojami slapukai siekiant užtikrinti geriausnį naršymą mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau čia