Gaminiai lengviesiems automobiliams / vienatūriams / 4x4

stage_image

Informacija žiniasklaidai

Lyjant lietui saugokitės akvaplanavimo (patarimai kaip suvaldyti slystantį automobilį)

14/08/2017
  • Sumažėjus protektoriaus gyliui, iš po padangos pašalinama žymiai mažiau vandens;

  • Padangas reikia keisti, kai protektoriaus gylis nudyla iki trijų milimetrų;

  • Automobiliui pradėjus slysti vandens paviršiumi, atleiskite akceleratorių, laikykite vairą tvirtai ir tiesiai ir, nesant būtinybei, nestabdykite

Hanoveris, 2017 m. rugpjūčio mėn. Naujos padangos gali išstumti iki 30 l vandens vos per vieną sekundę, kai važiuojama 80 km/val. greičiu. Tuo metu padangos, kurių protektoriaus gylis siekia tik minimalų reikalaujamą 1,6 mm gylį, pašalina net dvigubai mažiau vandens. „Continental“ atlikti bandymai su skirtingų tipų padangomis atskleidė, kad tos padangos, kurių protektoriaus gylis siekė 3 mm, užtikrino iki 80 proc. naujos padangos vandens pašalinimo savybių. Atlikti bandymai parodė, kad, mažėjant protektoriaus gyliui, visų tipų padangos nebepajėgdavo pašalinti didelio vandens kiekio, todėl specialistai rekomenduoja jas keisti naujomis, kai tik protektoriaus gylis pasiekia 3 milimetrus. Kad būtų lengviau įvertinti šį rekomenduojamą gylį, tokie padangų gamintojai kaip „Continental“ ir „Uniroyal“ turi specialius žymėjimus protektoriaus grioveliuose. Būdami 3 mm aukštyje, jie yra matomi tarp protektoriaus blokelių ir, jei protektorius nudilo iki šios ribos, tai reiškia, kad visų eismo dalyvių saugumo labui laikas keisti padangas.

Esant šlapiai kelio dangai, važiuodamas automobiliu tiek su naujomis, tiek ir ne vieną tūkstantį kilometrų nuriedėjusiomis padangomis, vairuotojas visada privalo sumažinti greitį, kad išvengtų slydimo vandens paviršiumi. Bet jei visgi akvaplanavimo išvengti nepavyko ir automobilis pradėjo slysti, vairuotojas turi nedelsdamas atleisti akceleratorių ir išminti sankabos pedalą. Taip pat laikyti vairą tvirtai ir tiesiai, jo nesukioti ir nestabdyti. Tačiau jei tampa akivaizdu, kad avarijos išvengti nepavyks, reikia nuspausti stabdžių pedalą iki galo – daugeliu atveju galiniai ratai vis dar turi pakankamai sukibimo sumažinti automobilio greitį. Ir, kai tik padangos vėl sukibs su keliu, tęsti kelionę mažesniu greičiu.

Susisiekti
Alexander Bahlmann
Kai Rühling

Senior PR Consultant & Content Management Passenger & Light Truck Tires EMEA
Continental AG l Divison Tires

Büttnerstraße 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2370

+49 (0) 511 938 2455

Susisiekti
Klaus Engelhart
Klaus Engelhart

Press Spokesman Passenger and Light Truck / Two-Wheel Tires

Continental AG l Divison Tires

Büttnerstrasse 25

30165 Hannover, Germany

+49 (0) 511 938 2285

+49 (0) 511 938 2455

Naudojame slapukus siekdami užtikrinti, kad mūsų internetinėje svetainėje jums būtų suteikta geriausia patirtis. Spustelėkite čia, kad sužinotumėte daugiau arba pakeistumėte savo slapukų nustatymus.