Gaminiai lengviesiems automobiliams / vienatūriams / 4x4

stage_image

Informacija žiniasklaidai

„Continental“ sistema užtikrins didesnį pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukų vairuotojų saugumą

09/07/2020

  • Radarų sistema žymiai padidina eismo saugumą sankryžose;
  • Sistemą galima lengvai sumontuoti net į nenaujus sunkvežimius ir autobusus;
  • Kuriama trečiosios kartos technologija naudos dirbtinį intelektą.

Technologijų kompanija „Continental“ pristato posūkių pagalbos sistemą, kurią galima greitai ir lengvai sumontuoti net į nenaujus sunkvežimius ir autobusus. Šiandien „Continental“ yra vienintelis šią saugumo sistemą, kurios radarų jutikliai gali nustatyti šalia esančius pėsčiuosius, dviratininkus ir paspirtukų vairuotojus, tiekiantis gamintojas.

Radarų sistema padeda pastebėti aklojoje zonoje esančius kitus eismo dalyvius

Radarų sistema padeda pastebėti aklojoje zonoje esančius kitus eismo dalyvius

Naujausia saugumo technologija dabar galima ir senesniam transportui


„Didinti pažeidžiamiausių eismo dalyvių saugumą yra svarbi socialinė atsakomybė,“ – sako Gilles Mabire, Komercinių automobilių ir paslaugų padalinio vadovas. O tai šiandien yra aktualu kaip niekada anksčiau, nes keliuose ypatingai padaugėjo dviratininkų ir paspirtukų vairuotojų – dėl epidemijos vis daugiau žmonių vietoje viešojo transporto renkasi dviračius ar paspirtukus vykti į darbą ir atgal („infas“ agentūros duomenys). O nuo šiol tokia posūkių pagalbos sistema, kurią galima montuoti į jau naudojamą transportą, gerokai padidins saugumą, perspėdama komercinio transporto vairuotojus apie tai, kad aklojoje sunkvežimio ar autobuso zonoje yra pėsčiasis, dviratininkas arba paspirtuko vairuotojas. Radarų jutiklių sistema montuojama prie šoninio veidrodėlio ir stebi eismą iki 4 metrų į šoną ir iki 14 metrų atgal. O jau nuo 2024 metų šios ir panašios sistemos taps privalomos visuose Europos Sąjungoje parduodamuose naujuose sunkvežimiuose.

Pažangūs sprendimai didesniam pažeidžiamiausių eismo dalyvių saugumui


„Continental“ turi ilgametę patirtį ir daug žinių gaminant posūkių pagalbos sistemas sunkiajam transportui ir lengviesiems automobiliams, ir šiandien jau kuriama trečiosios kartos technologija. Ateityje radarų jutiklių ir vaizdo kamerų duomenys, kuriuos apdoros dirbtinis intelektas, net leis numatyti pėsčiųjų, dviratininkų ir paspirtukų vairuotojų veiksmus, taip dar labiau aktyviai apsaugant pažeidžiamiausius eismo dalyvius.

Posūkių pagalbos sistemą galima sumontuoti į senesnes transporto priemones

Posūkių pagalbos sistemą galima sumontuoti į senesnes transporto priemones