Gaminiai lengviesiems automobiliams / vienatūriams / 4x4

Continental is a Founding Partner of Extreme E, a new race series setting new milestones in eMobility performance and safety.
Sukurtos

ekstremalumams

Važiuojant elektromobiliais net atšiauriausia bekele

Jūs reikalaujate iš padangų geriausių savybių, todėl „Continental“ imasi kiekvieno iššūkio – siekiant naujų geriausių charakteristikų ir saugumo. Ir dabar kai tapome steigiančiuoju „Extreme E“ serijos partneriu, prasideda naujas nuotykis. Prisijunkite prie mūsų lenktynių serijos, kuri apima dar neatrastas teritorijas – kelius atšiauriausiuose pasaulio kraštuose, tvarius bekelės visureigius su galinga elektros pavara ir lenktynių seriją, kurioje pergalė įmanoma tik esant idealiam ryšiui tarp automobilio ir vairuotojo.

Ekstremalios lenktynės tolimiausiuose pasaulio kraštuose

„Extreme E“ – lenktynės

12 komandų, padalintų į dvi grupes, lenktyniaus 5 vietose – keturios geriausios komandos pateks į finalinį etapą.

Manote, kad elektromobilis tinkamas tik važinėti mieste? Galvokite iš naujo. „Extreme E“ lenktynių serija jus nuves į tolimiausius ir sunkiausiai prieinamus planetos kraštus. Profesionalių lenktynininkų komandoms varžantis ekstremaliomis sąlygomis dėl pagrindinio prizo, automobilių sportas dar niekada nebuvo toks įelektrintas.

Kada „Formula E“ lenktynių serija vis labiau įgauna pagreitį, o vos per keturis sezonus žiūrovų skaičius išsiplėtė iki 330 milijonų, atėjo metas visiškai naujam lenktynių formatui. „Extreme E“ serijoje galingi sportiniai visureigiai varžysis esant atšiauriausioms įmanomoms sąlygoms, kur nugalėti gali tik labiausiai bebaimiai lenktynininkai, vairuojantys puikiai suderintą techniką.

Kai prasidės „Extreme E“ varžybos, 12 komandų bus padalintos į dvi grupes, kurios lenktyniaus 5 vietose, o keturios geriausios komandos pateks į finalinį etapą. Kadangi esame steigiantieji partneriai, „Continental“ tieks specialiai pagamintas padangas, užtikrinančias puikų sukibimą tiek Himalajų kalnuose, tiek Indijos vandenyno pakrantėje, Arktyje, dykumose ir tropikuose. 

Sužinokite apie „Beyond the Extreme“

„Extreme E“ žada būti ekstremaliausia iš visų automobilių sporto šakų, o Švedijos ralio žvaigždė Mikaela Åhlin-Kottulinsky yra oficiali šioms varžybos specialiai sukurtų „Continental“ padangų vairuotoja-bandytoja. Žiūrėkite vaizdo medžiagą „Beyond the Extreme“ serijoje.

Vieta, vieta ir dar karta vieta iki ekstremumo

Extreme E – St. Helena

Į „Extreme E“ patirtį yra visiškai integruotas ir „RMS St. Helena“ – buvęs Karališkojo pašto laivas, kuris narsius lenktynininkus plukdys į penkias skirtingas lenktynių vietas visame pasaulyje.

Į „Extreme E“ patirtį yra visiškai integruotas ir „RMS St. Helena“ – buvęs Karališkojo pašto laivas, kuris narsius lenktynininkus plukdys į penkias skirtingas lenktynių vietas visame pasaulyje.

Šis laivas, investavus milijonus eurų, buvo perdarytas ir patobulintas įrengus valdymo bazę bei plaukiojančius pasaulinės ekspedicijos garažus. Jame taip pat yra pažangi aptarnavimo įranga, centrinė operacijų, logistikos ir komunikacijos bazė, gyvenamosios patalpos.

Tad kur mus nuves „Extreme E“ nuotykis ir kokie iššūkiai laukia vairuotojų? 

„Extreme E“ – vieta džiunglėse

„Extreme E“ etapas vyks Amazonės miškuose su tropiniu klimatu ir itin aukšta temperatūra ir didele drėgme.

„Extreme E“ etapas vyks Amazonės lietaus miške su tropiniu klimatu, itin aukšta temperatūra ir didele drėgme. Tai taip pat viena iš įspūdingiausių pasaulyje ekosistemų su itin didele augmenijos ir gyvūnijos gausa. Kaip sufleruoja vardas, lietaus tikrai netruks, o trasa bus slidi ir su giliomis provėžomis. Tad elektrinio SUV padangos turės užtikrinti tiek gerą stabdymą sausu ir lietingu oru, tiek ir ypatingą sukibimą bekelėje.

„Extreme E“ – vieta dykumoje

Kitas „Extreme E“ etapas vyks Sacharos subtropikų zonoje.

Kitas „Extreme E“ etapas vyks Sacharos subtropikų zonoje. Šiame dykumų regione kur daugiau vandens išgarinama iš žemės nei iškrenta kritulių, didžiausiais iššūkiais taps atšiaurios sąlygos, mažai vandens ir negyvenamos dykynės. Šioje aplinkoje visureigis su visais varančiaisiais ratais yra tiesiog būtinas – jei įprasti automobiliai gali važiuoti tik per supluktą smėlį, įveikti besikeičiantį kopų reljefą reikia daugiau galios ir visų ratų sukibimo.

„Extreme E“ – Arktis

Arktyje vyks vienas vaizdingiausių „Extreme E“ etapų.

Šiaurės ašigalyje esantis Arkties vandenynas yra gilus, padengtas plūduriuojančiais ledais ir apsuptas užšalusių kontinentų ir salynų. Šioje grėsmingoje aplinkoje vyks vienas vaizdingiausių „Extreme E“ etapų. Jei itin žema temperatūra dar nėra pakankamai bauginanti, lenktynės ant ledo atskleis vairuotojų meistriškumo ir ištvermės ribas. Elektromobiliai turės išlaikyti sukibimą ant slidaus paviršiaus važiuodami maksimaliu greičiu, o tai reiškia, kad jiems reikės pačių geriausių žieminių padangų technologijų.

„Extreme E“ – Indijos vandenynas

„Extreme E“ etapas vyks Indijos vandenyno saloje – viename didžiausių pasaulyje jūrinių rezervatų.

„Extreme E“ etapas vyks Indijos vandenyno saloje – viename didžiausių pasaulyje jūrinių rezervatų. Nors vairuotojas visada matys kvapą gniaužiančius didingo vandenyno vaizdus, tačiau pirmiausiai ir svarbiausiai jis turės susikoncentruoti lenktyniauti vietovėje, kuri apima smėlį ir jūros vandenį. Vėlgi, čia itin svarbi bus elektrinių SUV visų ratų pavara, leisianti varžytis ant unikalaus kietai suplukto smėlio, kur kas drėgnesnio nei Sacharos dykumoje, paviršiaus.

„Extreme E“ – Himalajai

Vienas iš „Extreme E“ etapų vyks Himalajų papėdėje.

Apimantys Nepalą, Butaną, šiaurės rytų Indiją, pietryčių Tibetą ir šiaurinį Mianmarą, Himalajai yra aukščiausia ir įspūdingiausia pasaulyje kalnų grandinė. Vienas iš „Extreme E“ etapų vyks Himalajų papėdėje, kur nelygus reljefas iš akmenų, purvo ir žvyro dalyviams taps tikru iššūkiu. Jie turės naudoti padangas, kurios yra tvirtos ir atsparios pažeidimams, su sienelėmis, galinčiomis atlaikyti smūgius į aštrias uolas ir kitus pavojus.

 

Tvirčiausia kada nors pagaminta padanga

„Extreme E” – „Continental” padangos

Ekstremalioms lenktynėms reikia ekstremalių padangų: „Continental“ padangų!

Ekstremalioms lenktynėms reikia ekstremalių padangų

„Extreme E“ yra ekstremaliausia kada nors pasaulyje vykusių lenktynių serija. Naujos lenktynės, vyksiančios tokiomis unikaliomis ir sunkiomis sąlygomis, reikalauja ir naujo tipo padangų. Būdami „Extreme E“ serijos steigėjais ir partneriais, mes prisiimame įsipareigojimą, kad visi varžybų dalyviai turėtų geriausią įmanomą įrangą, padėsiančią įveikti bet kokius iššūkius. „Continental“ įdėmiai išnagrinėjo lenktynių serijų poreikius ir sukūrė ypatingai pažangias padangas, specialiai pritaikytas ypatingiems lenktynių komandų poreikiams. Išskirtinės padangos buvo sukurtos ne tik ekstremalioms sąlygoms, bet ir pritaikytos unikaliems lenktyniniams elektra varomiems SUV.

Deginantis karštis ar stingdantis šaltis; purvas, smėlis ar ledas – nesvarbu kokios būtų ekstremalios sąlygos, varžybų dalyviams ir jų automobiliams reikia patikimų padangų, užtikrinančių sukibimą, trauką ir puikias savybes kiekviename lenktynių etape. „Continental CrossContact LX“ – „Extreme E“ serijos padangų pagrindas – yra puikiai subalansuotos universalios padangos su specialiai sukurtu protektoriumi, užtikrinančiu sukibimą ir trauką praktiškai ant bet kokio paviršiaus. Mes dar labiau ištobulinome jų savybes, sukūrę du naujus „Extreme E“ padangų modelius. „CrossContact Xtreme Winter“ ir „CrossContact Xtreme Summer“ padės lenktynininkams saugiai pasiekti finišo liniją pačioje ekstremaliausioje lenktynių serijoje pasaulyje.

Ralio lenktynės dar niekada nebuvo taip įelektrintos

„Extreme E“ – lenktynių specifikacijos

Visi „Extreme E“ lenktynininkai naudoja tą pačią standartinę įrangą: padangas, akumuliatorius ir SUV automobilius.

Ekstremaliai elektrinis – elektrinis SUV ekstremalioms lenktynėms

Visi „Extreme E“ lenktynininkai naudoja tą pačią standartizuotą įrangą. Tuo rūpinasi automobilių sporto technikos gamintojas „Spark Racing Technology“ – jie kuria, gamina ir pristato naujus elektrinius SUV narsiems naujos bekelės lenktynių serijos pionieriams.

Dar vienas itin svarbus „Extreme E“ automobilių elementas yra akumuliatoriai. Už šį gyvybiškai svarbų elementą yra atsakinga „Williams Advanced Engineering“ – ta pati kompanija, kuri tiekė akumuliatorius ir celes pirmiems keturiems „ABB FIA Formula E Championship“ sezonams.

Prototipų bandymai buvo pradėti 2019 m. liepos mėn., o prie jų svariai prisidėjo ir steigiantysis partneris „Continental“. Visos komandos gaus du komplektus vasarinių ir žieminių padangų, pritaikytas visiems įmanomiems elektrinių SUV savybių ir saugumo reikalavimams.     

„Extreme E“ – lenktynių automobilis

Visi „Extreme E“ dalyviai naudos tokius pačius, „Spark Racing Technology“ pagamintus SUV modelius.

Kaip pagaminti elektrinį SUV ekstremalioms lenktynėms

Taip pat kaip ir tradicinėse lenktynių serijose, „Spark Racing Technology“ suprojektuoja ir pagamina standartizuotą rėmą su sustiprintais elementais ir patvirtintą važiuoklę perduoda komandoms. Nuo tada visi dalyviai, naudodami šią platformą, gali patys atlikti bandymus ir montuoti pritaikytas pavaras ir kėbulus.

Standartizuotos „Spart Racing Technology“ pagamintos dalys yra šios:

  • Plieno vamzdelių rėmas;
  • Pakaba ir amortizatoriai;
  • Stabdžių ir vairo sistema;
  • Apsauginė konstrukcija ir saugos rėmas.

Komandos gali individualiai kurti variklį ir inverterį, taip pat pasirinkti kėbulo dalis, tokias kaip variklio gaubtas, slenksčių aptakai, šviesos, priekinis ir galinis buferis.

Akumuliatoriai yra suderinti su „Formula E“ specifikacijos motorais, pasiekiančiais 470 kW (630 AG). Tačiau šis naujas akumuliatorius yra specialiai pritaikytas sudėtingoms lenktynėms bekelėje, sukurtas atlaikyti ekstremalios aplinkos ir kelio sąlygas, reljefą.


Kaip laimėti „Extreme E“ čempionatą?

„Extreme E“ yra pasaulinis lenktynių čempionatas, kuriame elektriniai SUV varžosi pačiose ekstremaliausiose pasaulio vietovėse.

„Extreme E“ varžybų formatas yra žinomas automobilių sporto gerbėjams, kur dvi grupės po šešias komandas varžosi viena su kita rato principo varžybose. Keturios geriausios komandos pateks į atkrintamą etapą, kur lenktynininkai varžysis, kuris yra labiausiai vertas geidžiamos vietos finale.

Etapai bekelėje bus 6–10 km ilgio, o vairuotojai turės pravažiuoti grupę virtualių vartų. Kiekvienoje trasoje bus nuo penkių iki šešių vartų, tarp kurių bus bekelės ir atviros erdvės zonos.

„Extreme E“ – lenktynių taisyklės

„Extreme E“ dvi grupės po šešias komandas varžysis viena su kita greitose varžybose ratų sistema.

Tai kas vyksta dabar: