ekstremalumams
Jūs reikalaujate iš padangų geriausių savybių, todėl „Continental“ imasi kiekvieno iššūkio – siekiant naujų geriausių charakteristikų ir saugumo. Ir dabar kai tapome steigiančiuoju „Extreme E“ serijos partneriu, prasideda naujas nuotykis. Prisijunkite prie mūsų lenktynių serijos, kuri apima dar neatrastas teritorijas – kelius atšiauriausiuose pasaulio kraštuose, tvarius bekelės visureigius su galinga elektros pavara ir lenktynių seriją, kurioje pergalė įmanoma tik esant idealiam ryšiui tarp automobilio ir vairuotojo.
12 komandų, padalintų į dvi grupes, lenktyniaus 5 vietose – keturios geriausios komandos pateks į finalinį etapą.
Manote, kad elektromobilis tinkamas tik važinėti mieste? Galvokite iš naujo. „Extreme E“ lenktynių serija jus nuves į tolimiausius ir sunkiausiai prieinamus planetos kraštus. Profesionalių lenktynininkų komandoms varžantis ekstremaliomis sąlygomis dėl pagrindinio prizo, automobilių sportas dar niekada nebuvo toks įelektrintas.
Kada „Formula E“ lenktynių serija vis labiau įgauna pagreitį, o vos per keturis sezonus žiūrovų skaičius išsiplėtė iki 330 milijonų, atėjo metas visiškai naujam lenktynių formatui. „Extreme E“ serijoje galingi sportiniai visureigiai varžysis esant atšiauriausioms įmanomoms sąlygoms, kur nugalėti gali tik labiausiai bebaimiai lenktynininkai, vairuojantys puikiai suderintą techniką.
Kai prasidės „Extreme E“ varžybos, 12 komandų bus padalintos į dvi grupes, kurios lenktyniaus 5 vietose, o keturios geriausios komandos pateks į finalinį etapą. Kadangi esame steigiantieji partneriai, „Continental“ tieks specialiai pagamintas padangas, užtikrinančias puikų sukibimą tiek Himalajų kalnuose, tiek Indijos vandenyno pakrantėje, Arktyje, dykumose ir tropikuose.
„Extreme E“ žada būti ekstremaliausia iš visų automobilių sporto šakų, o Švedijos ralio žvaigždė Mikaela Åhlin-Kottulinsky yra oficiali šioms varžybos specialiai sukurtų „Continental“ padangų vairuotoja-bandytoja. Žiūrėkite vaizdo medžiagą „Beyond the Extreme“ serijoje.
Į „Extreme E“ patirtį yra visiškai integruotas ir „RMS St. Helena“ – buvęs Karališkojo pašto laivas, kuris narsius lenktynininkus plukdys į penkias skirtingas lenktynių vietas visame pasaulyje.
Į „Extreme E“ patirtį yra visiškai integruotas ir „RMS St. Helena“ – buvęs Karališkojo pašto laivas, kuris narsius lenktynininkus plukdys į penkias skirtingas lenktynių vietas visame pasaulyje.
Šis laivas, investavus milijonus eurų, buvo perdarytas ir patobulintas įrengus valdymo bazę bei plaukiojančius pasaulinės ekspedicijos garažus. Jame taip pat yra pažangi aptarnavimo įranga, centrinė operacijų, logistikos ir komunikacijos bazė, gyvenamosios patalpos.
Tad kur mus nuves „Extreme E“ nuotykis ir kokie iššūkiai laukia vairuotojų?
Ekstremalioms lenktynėms reikia ekstremalių padangų: „Continental“ padangų!
„Extreme E“ yra ekstremaliausia kada nors pasaulyje vykusių lenktynių serija. Naujos lenktynės, vyksiančios tokiomis unikaliomis ir sunkiomis sąlygomis, reikalauja ir naujo tipo padangų. Būdami „Extreme E“ serijos steigėjais ir partneriais, mes prisiimame įsipareigojimą, kad visi varžybų dalyviai turėtų geriausią įmanomą įrangą, padėsiančią įveikti bet kokius iššūkius. „Continental“ įdėmiai išnagrinėjo lenktynių serijų poreikius ir sukūrė ypatingai pažangias padangas, specialiai pritaikytas ypatingiems lenktynių komandų poreikiams. Išskirtinės padangos buvo sukurtos ne tik ekstremalioms sąlygoms, bet ir pritaikytos unikaliems lenktyniniams elektra varomiems SUV.
Deginantis karštis ar stingdantis šaltis; purvas, smėlis ar ledas – nesvarbu kokios būtų ekstremalios sąlygos, varžybų dalyviams ir jų automobiliams reikia patikimų padangų, užtikrinančių sukibimą, trauką ir puikias savybes kiekviename lenktynių etape. „Continental CrossContact LX“ – „Extreme E“ serijos padangų pagrindas – yra puikiai subalansuotos universalios padangos su specialiai sukurtu protektoriumi, užtikrinančiu sukibimą ir trauką praktiškai ant bet kokio paviršiaus. Mes dar labiau ištobulinome jų savybes, sukūrę du naujus „Extreme E“ padangų modelius. „CrossContact Xtreme Winter“ ir „CrossContact Xtreme Summer“ padės lenktynininkams saugiai pasiekti finišo liniją pačioje ekstremaliausioje lenktynių serijoje pasaulyje.
Visi „Extreme E“ lenktynininkai naudoja tą pačią standartinę įrangą: padangas, akumuliatorius ir SUV automobilius.
Visi „Extreme E“ lenktynininkai naudoja tą pačią standartizuotą įrangą. Tuo rūpinasi automobilių sporto technikos gamintojas „Spark Racing Technology“ – jie kuria, gamina ir pristato naujus elektrinius SUV narsiems naujos bekelės lenktynių serijos pionieriams.
Dar vienas itin svarbus „Extreme E“ automobilių elementas yra akumuliatoriai. Už šį gyvybiškai svarbų elementą yra atsakinga „Williams Advanced Engineering“ – ta pati kompanija, kuri tiekė akumuliatorius ir celes pirmiems keturiems „ABB FIA Formula E Championship“ sezonams.
Prototipų bandymai buvo pradėti 2019 m. liepos mėn., o prie jų svariai prisidėjo ir steigiantysis partneris „Continental“. Visos komandos gaus du komplektus vasarinių ir žieminių padangų, pritaikytas visiems įmanomiems elektrinių SUV savybių ir saugumo reikalavimams.
Visi „Extreme E“ dalyviai naudos tokius pačius, „Spark Racing Technology“ pagamintus SUV modelius.
Taip pat kaip ir tradicinėse lenktynių serijose, „Spark Racing Technology“ suprojektuoja ir pagamina standartizuotą rėmą su sustiprintais elementais ir patvirtintą važiuoklę perduoda komandoms. Nuo tada visi dalyviai, naudodami šią platformą, gali patys atlikti bandymus ir montuoti pritaikytas pavaras ir kėbulus.
Standartizuotos „Spart Racing Technology“ pagamintos dalys yra šios:
Komandos gali individualiai kurti variklį ir inverterį, taip pat pasirinkti kėbulo dalis, tokias kaip variklio gaubtas, slenksčių aptakai, šviesos, priekinis ir galinis buferis.
Akumuliatoriai yra suderinti su „Formula E“ specifikacijos motorais, pasiekiančiais 470 kW (630 AG). Tačiau šis naujas akumuliatorius yra specialiai pritaikytas sudėtingoms lenktynėms bekelėje, sukurtas atlaikyti ekstremalios aplinkos ir kelio sąlygas, reljefą.
„Extreme E“ yra pasaulinis lenktynių čempionatas, kuriame elektriniai SUV varžosi pačiose ekstremaliausiose pasaulio vietovėse.
„Extreme E“ varžybų formatas yra žinomas automobilių sporto gerbėjams, kur dvi grupės po šešias komandas varžosi viena su kita rato principo varžybose. Keturios geriausios komandos pateks į atkrintamą etapą, kur lenktynininkai varžysis, kuris yra labiausiai vertas geidžiamos vietos finale.
Etapai bekelėje bus 6–10 km ilgio, o vairuotojai turės pravažiuoti grupę virtualių vartų. Kiekvienoje trasoje bus nuo penkių iki šešių vartų, tarp kurių bus bekelės ir atviros erdvės zonos.
„Extreme E“ dvi grupės po šešias komandas varžysis viena su kita greitose varžybose ratų sistema.