Gaminiai lengviesiems automobiliams / vienatūriams / 4x4

stage_image1_lg

Technologija

ContiSupportRing (CSR)

Pažangi naujovė, užtikrinanti automobilio mobilumą pradūrus padangą.

topic_intro_image1

CSR yra pažangi naujovė, užtikrinanti automobilio mobilumą pradūrus padangą.

Tik faktai

  • Įprastinėmis sąlygomis padangos eksploatacinės savybės nepablogėja
  • Pradūrus padangą, su ja dar galima nuvažiuoti iki 200 km
  • Lengva uždėti ir nuimti nuo standartinių padangų ir ratlankių 
  • „DaimlerChrysler“ gaminamame „Maybach“ modelyje ši įranga yra bazinėje komplektacijoje
topic_intro_image1

Apie šią technologiją

„ContiSupportRing“ (CSR) yra pažangi naujovė, užtikrinanti automobilio mobilumą pradūrus padangą.

CSR principas paprastas: standartinėje padangoje ant standartinio ratlankio sumontuojamas lengvas nerūdijančio plieno žiedas (1) su lanksčia atrama (2).

CSR sistema specialiai sukurta standartiniams ratlankiams ir standartinėms padangoms su aukštesnėmis šoninėmis sienelėmis ir stambesniu profiliu.


topic_intro_image1

Techninės ypatybės

Kadangi CSR suteikia važiavimui pakankamą komfortą, vairuotojai sunkiai pastebi slėgio pradurtoje padangoje sumažėjimą; siekiant tiek padidinti saugumą nuleidus padangą, tiek pagerinti eksploatacines savybes normaliai važiuojant, CSR sistema tiekiama tik su įspėjamosiomis slėgio kontrolės sistemomis – arba TPMS (padangų slėgio kontrolės sistema), arba DDS (nuleistos padangos aptikimo sistema); abi šias sistemas taip pat sukūrė „Continental“.

Šios įspėjamosios sistemos prietaisų skydelyje įspėja vairuotoją apie sumažėjusį slėgį padangoje.

„ContiSupportRing“ ir įspėjamosios slėgio kontrolės sistemos TPMS bei DDS montuojamos tik originalioje įrangoje.

Padangų gamintojas „Continental AG“ buvo apdovanotas „Stahl-Innovationspreis 2006“ prizu plieninių gaminių kategorijoje. Šis prizas įteiktas už „ContiSupportRing“ važiavimo nuleista padanga sistemą.


Svetainėje naudojami slapukai siekiant užtikrinti geriausnį naršymą mūsų svetainėje. Sužinokite daugiau čia